Check Status


 

  Track your article /ตรวจสอบสถานะการส่งบทความ

 

 

Author Title (Thai)
Title (English) Status
ศิวกร รัตติโชติ ชุมชนแห่งการเรียนรู้วิชาชีพเพื่อการวิจัยในชั้นเรียนของครู Professional Learning Community for Classroom Action Research of Teachers Rejected
Mr. ARTHIT INTAKAEW การวิเคราะห์โครงสร้างรูปแบบการเรียนรู้ภาษาอังกฤษของนักศึกษาไทย: การศึกษาด้วยรูปแบบการผสมผสานวิธีการ The Constructs of English Language Learning Styles of Thai Undergraduate Students: An Exploratory Sequential Mixed Method Approach Rejected
Ms.Nongnuch Boonklum การจัดการเรียนการสอนแบบเน้นทักษะและกระบวนการคิด ภายใต้บริบท “สอนให้น้อยลง เรียนรู้ให้มากขึ้น” An instructional model to enhance thinking and processing skills based on the principle of “Teach Less, Learn More” Rejected
sirilak sriphachan children oppression Rejected
ดร.อัมเรศ เนตาสิทธิ์ การพัฒนาชุดกิจกรรมส่งเสริมแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ สำหรับนักเรียนระดับประถมศึกษา ของโรงเรียนในสังกัด สำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาลำปาง เขต 3 of Achievement Motive Support Activity Set for Primary School Students in Schools Under Lampang Primary Education Service Area Office 3 Rejected
์Nisachon Leerattanakorn ปัจจัยกำหนดการบริโภคสีเขียว ของผู้บริโภคเจนวายในจังหวัดเชียงใหม่ Determinants of Green Consumption of Generation Y in Chiang Mai, Thailand Published
วรดา แจ้งบางสะแก บทบาทของการเปิดเสรีทางการเงินที่มีต่อการเติบโตทางเศรษฐกิจแยกตามสาขาการผลิตของไทย The Role of Financial Liberalization on Growth by Sector in Thailand Rejected
Piyawan Rungwaraphong นวัตกรรมการสอนภาษาอังกฤษโดยใช้การเรียนแบบไดอาล็อก Dialogic English Class: A Teaching Innovation for the Future Classroom Rejected
วรรณพงษ์ ดุรงคเวโรจน์ ผลกระทบทางด้านเศรษฐกิจและสังคมจากการจัดทำความตกลงการค้าเสรีของไทย กับคู่ค้าหลักด้านการส่งออกในสินค้าศักยภาพ Economic and Social Impacts from the Free Trade Agreement between Thailand and its Main Exporting Partners in Potential Commodities Published
อาทิตย์ อินต๊ะแก้ว รูปแบบการเรียนรู้ภาษาอังกฤษของนักศึกษาระดับอุดมศึกษาไทย: การศึกษาด้วยวิธีเชิงธรรมชาติ ENGLISH LANGUAGE LEARNING STYLES OF THAI UNDERGRADUATE STUDENTS: A NATURAL REALISTIC APPROACH Rejected